zaterdag 10 februari 2007

Groen

Ik ga dik worden, weer. Op de lagere school droeg ik droeg al grote mensenbroeken met afgeknipte broekspijpen. Als puber werd ik vervolgens vertikaal uitgerekt, maar geen kilo zwaarder. Maar m'n magere bekkie gaat nu toch verdwijnen, door de heerlijke lunch en vooral de snoepfles op mijn tafel. Na de eerste ronde drop hou ik 'm vol om collega's langs te lokken, de laatste weken met engelse drop en vooral M&M's. Ik blijk aan het eind van de gang echter niet populair genoeg en eet me geregeld het groen en geel.










Daarom het nieuwe plan om de fles 'ns met de originele drank te vullen. Komt allen proosten en knabbelen, vrijdag de 23e vanaf een uur of vijf.

1 opmerking:

  1. Anoniem14/2/07

    Hoho, pas op: in de NRC van gisteren las ik dat je 'mindset' je lichaamsgewicht en bloeddruk sterk beinvloedt. Kamaermeisjes die hoorden dat hun werk gezond was vielen spontaan af, zomaar. Dus andersom werkt het ook: dik denken is dik worden!

    I.

    BeantwoordenVerwijderen