woensdag 4 oktober 2006

Geweigerd

Er klopt iets niet met mijn blogje. Ik beoog een vrij genuanceerd inkijkje te geven, hoe bitter-zoet belevenissen soms ook zijn. Kennelijk ziet een enkele blogbezoeker het echter toch als podium voor achterklap of natrap: ik ontving een beklad portret van oud-collega Evelyn. Anoniem, maar waarschijnlijk van Lord Voldermore of een andere collega. Bedankt voor de input, maar bespreek die frustraties liever met de direct betrokkene of je psychiater. Dat soort troep ga ik hier dus niet plaatsen!





(nou ja, een keertje dan)

3 opmerkingen:

  1. Anoniem4/10/06

    Oef, gedurfd hoor!

    En ik was het niet, ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. huh, 'anoniem' was niet de afzender? nou snap ik het niet meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem5/10/06

    Ik durf met één (ook wel met twee hoor) hand op mijn hart te zeggen dat ik het niet was/ben. Ik betreur ook de gedachte dat iemand onder mijn naam durft te posten.

    Wees vooral gegroet,

    Lord Voldermore Sr. (de enige echte)!

    BeantwoordenVerwijderen