zondag 8 oktober 2006

Eksenbal

Sebastiaan, Joachim, Ester, Mieke, Eugenie, Daniella, Diane, Volkan, JeroenH, Berna, JeroenS, Lenny, Naima, Susanne, Michel, Christiaan, Jeroen Z, Karen, Lilian, Miranda, Christine, Corinna, Reinier, Sandra... in m'n dynamische tijd in Amsterdam heeft Cirquest veel collega's versleten. Afgelopen november kwamen ze voor het laatst bijeen (zie foto van het 'Eksenbal'), dus hoog tijd voor een nieuwe versie, precies een jaar later: vrijdag 10 oktober 17:30 uur in cafe Cuba!








(klik voor vergroting)

8 opmerkingen:

  1. Anoniem8/10/06

    Hmmm, Lord Voldermore is dus geen ex..., maar ja hij staat ook niet op de payrol van Cirquest. De redactie en ik hopen dat jullie een geweldig borrel zullen hebben en dat de foto's ook op het net komen (eventueel een paar op www.lordvoldermore.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem9/10/06

    Ha! Ben van de partij! Kom maar op met die caiparinia's! :-)
    Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem10/10/06

    lijkt mij ook hartstikke leuk!! Er is echter een mogelijkheid dat ik dat weekende naar Duitsland ga. Maar zo niet - ben ik van de partij!! Groetjes, Corinna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem11/10/06

    Helaas. No can do.
    Deze vrijdag is het kindertijd.

    Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem11/10/06

    Ik ben erbij!
    Leuk jullie weer te zien,

    Cheers, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem11/10/06

    Hallo,

    Ik ben er ook bij. Wel misschien iets later aangezien ik uit Egmond aan
    zee moet komen.

    Ik heb overigens ook een nieuw mailadres: k.stegers-jager@erasmusmc.nl
    (ja ja getrouwde vrouw en eindelijk gestart met een promotietraject)

    Tot dan!

    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem12/10/06

    He zo jammer, heb dan een bruiloft op Vlieland!
    In de zomer nog maar een keer een bal organiseren, want om nu weer een jaar te gaan wachten......

    Groet van Lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. joe-hoe? boe-hoe!
    Veel eksen komen, maar nu blijk ik zelf niet naar het exenbal te kunnen. Erg suf, maar uitgerekend dat weekeinde bleek na veel moeite het droomhotel gereserveerd voor Cirquests afscheidscadeautje... Enfin, dan maak ik met jullie gewoon prive-afspraakjes!

    BeantwoordenVerwijderen