maandag 22 januari 2007

Conclusion

Tot nu toe heb ik Conclusion wat genegeerd. Het paraplubedrijf, waarbinnen Bright Alley een van de 30 werkmaatschappijen is, heeft in totaal ruim 1000 medewerkers. Omdat veel collega's gedetacheerd zijn of op een andere vestiging werken valt de drukte op het hoofdkantoor in Utrecht wel mee. Vooral belangrijk voor de goddelijke lunch :) Voor de zekerheid schuiven mijn hongerige Bright Alley-collega's al om kwart voor twaalf aan tafel.

Volgende week ga ik voor de echte Conclusion-aftrap naar de 'Red pepper day'. Samen met een troep nieuwe medewerkers en de directie, die de uitnodiging informeel ondertekent met 'Erik, Roelof, Michel, Alfred en Mark'.

Voor mijn gevoel was ik vooral bij Bright Alley gaan werken, en hing Conclusion er een betje bij, maar dat is wel aan het schuiven. Vooral vanwege grote mogelijkheden voor samenwerking met andere bedrijven onder de paraplu. Maar ook omdat het gewoon een goede werkgever blijkt... lees ik in dit artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten