woensdag 6 september 2006

K-dag

Het is niet alle dagen feest natuurlijk. Gisteren hadden Stoas-collega's al aangekondigd dat ik dinsdag zou worden opgezadeld met een K-klusje. Het reviseren en 'hangen' van een oude applicatie, die een tijdje stil had gelegen. Op zichzelf leuk om te zien hoe de achterkant van producten er hier uit ziet (professioneel zeg) en grappig om even in de inhoud te duiken (ABN, maar dan een erg juridisch deel), maar een K-dag werd het toch, dankzij de NS. Op de heen- en de terugreis meer dan een uur vertraging. En dat terwijl ik er sowieso al meer dan anderhalf uur over doe.

Grr. En ook een beetje joe-hoe. Mijn boek gaat lekker snel, en ik vraag geld terug!

4 opmerkingen:

  1. Anoniem7/9/06

    Een pittig begin, als ik je posts zo lees. Jammer dat de NS niet meewerkt - ze hebben vast door dat wij je missen..

    Ben trouwens benieuwd naar de professionaliteit aldaar! :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem7/9/06

    Moet je een trein vroeger nemen. Maar zelde dat ze om 6 uur s'ochtens al vertraging hebben. ;)

    Hey wat voor boek ben je aan het lezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, wat voor anoniempje ben jij? Lord V toch niet, hoop ik?

    Die trein van 6 uur (06:07) heb ik inderdaad wel eens gehad: dan ben je er ruim voor achten inderdaad, maar ik ben helaas geen Paul.

    Voor mijn leesgroep lees ik in de trein Bernard Schlink 'De Thuiskomst'. 's Avonds voor het slapen gaan is het 'De korte geschiedenis van bijna alles'. Bijna uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem14/10/06

    Leuk plaatje heb je uitgekozen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen