maandag 4 september 2006

Eerste dagje...

Poe, pittig eerste dagje. Niet eens zozeer dat het begon met een half uur vertraging en staan in de trein, maar meer de informatiegolf in Wageningen. Alle verhalen en gezichten...

Prima georganiseerde introdag voor mij en mijn klasje van andere (door)starters, hoewel de Cirquest-lunch niet te overtreffen is. Leuk om de verschillen te zien in aanpak, tools en visie. Powerpoints hierover werden afgewisseld met voorbeelden van producten. Niet zo anders dan op de internetsite van Stoas, maar wel erg leuk om erover te discussieren. En eindelijk wat meer van Moodle en Sakai zien...

Een nieuwe laptop en oude telefoon lagen met smacht te wachten op mijn nieuwe werkplek. Ik zal 'm niet erg veel zien, omdat ik al snel een paar dagen per week gedetacheerd ben bij de Belastingdienst, in Utrecht. Nu snel nog even wat slaap pakken, want vannacht zal Janne wel weer spoken...








(de frisse wind wappert)

3 opmerkingen:

  1. Anoniem5/9/06

    Dag E!

    Leuk om te lezen hoe je eerste dagje was. Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben bij Stoas!

    Veel geluk!

    Groetjes,
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem5/9/06

    Wow een apparte inwerkklas! Dat moet een groot bedrijf zijn. Lunchruimte zal wel helemaal HUGE zijn dan?!

    Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, de lunchruimte is reusachtig. Vijf jaar terug werkten er niet 130, maar driemaal zoveel mensen bij Stoas, verdeeld over allerlei gebouwen en activiteiten, tot zelfs een worstemakerij toe! De grootte van de kantine (en keukens) is daarop afgestemd. Nu, met alleen de e-leer afdeling is het wat wrang en leeg...

    BeantwoordenVerwijderen