zondag 18 februari 2007

Mijn naam is Haas

Heerlijk door de duinen geploegd dit weekeinde. M'n Janne en neefjes wilden alleeb bij toerbeurt op m'n nek rijden, en bij het ontbreken van halster of haar grijpen ze mijn oren. Vandaar dat ik inmiddels op mijn SecondLife-avatar lijk. Die trouwens letterlijk 'Mijnnaamis Haas' heet.








Nee, over Second Life nog niks op m'n blog. Deels omdat ik weinig toe te voegen heb aan de hijgerige perslawine. Ten opzichte van samenwerkend leren via gewone communities lijkt me de echt educatieve meerwaarde meer liggen in de avatar-expressie dan in het 3D-ige. Vooralsnog slokt m'n FirstLife toch teveel tijd op...

3 opmerkingen:

  1. Anoniem21/2/07

    mooie elfenoren!
    P.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem13/3/07

    Fijn om (tot nu toe) niets over SL te hebben gelezen op je blog. Afgelopen zaterdag stond er ook een heerlijk kritisch stuk in NRC over nut vs hype...

    Arno-niem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk kritisch, ik? Dank voor het compliment, maar ben vooral anti-hyperig. Het netwerkachtige en onderdompeleffect vind ik prima, maar ik probeer het nuchter door educatieve ogen te blijven bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen