vrijdag 13 oktober 2006

Jongs

Op één van de vele Utrechtse Belastingdienstdagjes vandaag groot nieuws: na anderhalve maand mag ik inloggen in het systeem. Ik heb zelfs een officieel mailadres en sta tussen de tigduizend medewerkers als een van de Jongs.

Hoewel er juridisch, bestuurlijk en organisatorisch nog veel onduidelijk is, krijg ik er toch steeds meer vat op. Op de startopleiding rond de invoering van de Authorised Economic Operators in het kader van de Veiligheidswijziging in het Toepassingsverordening Communautair Douanewetboek dus :)

Na het zuur (inwroeten en afkaderen) het zoet (globaal ontwerp en voorbeeldschermen). Altjd leuk om complimenten te krijgen ook, maar als gepolst wordt of ik op termijn een toekomst binnen de Belastingdienst ambieer ben ik toch tamelijk resoluut...

1 opmerking:

  1. Anoniem14/10/06

    Wellicht een off-topic opmerking maar is het wel verstandig om je 06-nr zo op je website te zetten?

    BeantwoordenVerwijderen