vrijdag 8 september 2006

Stapel

De eerste werkweek zit er al weer op: vier dagen Wageningen. Zoals te verwachten een verfrissende water van allerlei nieuws over me heen. Nieuwe gezichten (vee-heel), nieuwe omgeving (groe-hoen), nieuwe aanpak (stra-hak). Fijn om het vertrouwen en de ruimte te krijgen om direct diep in projecten te duiken en om al een klein beetje kritisch/creatief mee te mogen denken. Dat vind ik toch wel het leukste: ik heb al het voortraject van een paar projecten kunnen induiken. Een hele stapel toch al met al...




3 opmerkingen:

  1. Anoniem8/9/06

    Hoi Erik,

    Leuk om al jouw verhalen te lezen. Ik weet nu zeker dat ik blij moet zijn dat ik zo af en toe in de file kan staan! Wat een elende zeg met dat openbaar vervoer! Je schrijft er volgens mij bijna dagelijks over!
    Ik heb vandaar weer wat aan de website gedaan. (zoals je inmiddels wel begrepen hebt, is dat nou niet bepaald mijn favorite klusje) Voor de rest werd ik behoorlijk afgeleid door de scheiding die steeds dichterbij komt. Komt toch best wel erg veel bij kijken! Nou succes verder daar en ik blijf lezen voor zolang ik daar nog tijd voor kan maken.

    Gr. Anonieme ex-collega (niet lord Foldermoord)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem14/9/06

    Aan die file is wel wat te doen hoor... Ik heb vernomen dat er een openstaande vacature is in het Amsterdamse... Misschien iets voor u? De Lord's creatieve geest heeft geen tijd om deze schone taak over te nemen (en tussen jou en mij, de Lord is ook lang niet zo goed). Ben je in één keer af van 3,5 uur treinen per dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De E is dood, leve lord V! Ik dacht eventjes dat ik het zelf was, maar gelukkig blijkt de continuiteit van de cirqpost niet in gevaar.

    Die openstaande vacature gaat vast door een andere held snel opgevuld worden...

    BeantwoordenVerwijderen