vrijdag 15 september 2006

Drrruk

Een van de belangrijke verschillen tussen in mijn nieuwe baan is de rust. Misschien is het meer een tegenstelling tussen Wageningen en Amsterdam dan tussen Cirquest en Stoas, maar het valt zeker op. De bomen ruisen, de koe staart me dromerig aan, en binnen... Hoewel het momenteel bijzonder druk is met projecten en offertes, ontbreekt geschreeuw, geren, gesnauw een ogenschijnlijk zelfs gestress. En juist in details komt de landelijkheid terug. Hier geen namen op het netwerk als 'Hollywood': kijk maar eens naar de printers...

2 opmerkingen:

  1. Anoniem18/9/06

    Ik ben in die regio opgegroeid. Prima toeven daar!

    Overigens heb ik altijd heel hard geroepen dat ik nooooooit in de Randstad wilde wonen. Nu is A'dam-Noord eigenlijk een dorp, maar de roots blijven stiekem jeuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga toch 'ns krabben dan!

    BeantwoordenVerwijderen