maandag 11 september 2006

09-11

Osama vs George, Tom vs Jerry, Joachim vs Erik, en ook Stoas ontkomt niet aan een ying-yang krachtenveld. Voor zover ik na een weekje kan zien lijkt de 'strijd' tussen de realo's en de gekko's. De realo's willen projecten graag efficient aanpakken, rendabel, beheersbaar en veilig. Ze komen vaak uit bij vrij tekstuele vormen via de vertrouwde werkwijze. De gekko's zijn daar allang op uitgekeken, willen opstomen in de vaart der volkeren, spannende oplossingen met lef, die henzelf en de next generation versteld doen staan...

Geen twijfel natuurlijk: als Cirquester heb ik de transfer gemaakt om een nieuwe spits voor de gekko's te worden. Afgelopen week heb ik al een paar keer creatief kunnen optrekken naar het vijandelijke goal door het aandragen van frisse alternatieven. Toch begin ik deze maand rustig: kennismakingstijd om rustig de waarde van de bestaande oplossingen te ontdekken. Ik ben bezig met revisies, vervolgopdrachten, meekijken... en het verzamelen van munitie!

2 opmerkingen:

  1. Anoniem18/9/06

    Je bedoelt vast munitie..

    Volgens mij is het als gekko prettiger 'vechten' tegen realo's dan tegen je eigen soort. We hebben hier geen realo's, of het zou de nieuwe secretaresse moeten zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps, ik heb de toupfyt meteen veranderd!

    he, wat hoor ik nu: een (nieuwe) secretaresse bij Cirquest? Dat lijkt me de ideale baan voor een realo inderdaad. Meer realo's bij Cq!

    BeantwoordenVerwijderen